Často kladené dotazy – FAQ

V současné době nabízíme dva:

  1. Česká pošta– “Balík do ruky” nebo “Balík na poštu”. Implicitně je zvolen balík do ruky, pokud byste chtěli obdržet zásilku na poštu, zmiňte to prosím v poznámce na závěr objednávky.Ceny dopravy :
    • 139,-Kč vč DPH
    • Nad 2500,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA!
  2. GLS-Obrazy u tohoto dopravce mají omezení a to takové, že delší strana nesmí mít více jak 125 cm. 139,-Kč
  3. Osobní vyzvednutí- Zdarma! Stačí jen v objednávce zaškrtnout osobní odběr a my se na Vás budeme těšit v otevírací době 9:00 – 16:00 na adrese Horova 18a, Brno. Do navigace vložte prosím přímo “ Kvik tisk“, aby Vás navedla správně . Vchod do dvora je přímo z ulice Horova, nikoliv z Puškinovi. Přijímáme jak platbu v hotovosti tak i platební kartou. Pokud si přineste hotovost, vemte si s sebou prosím co možná nejpřesnější částku, nedržíme na pokladně velkou hotovost. 🙂

Pokud jsou data v pořádku, vždy odesíláme během následujících 2 pracovních dnů. Naši dopravci mají standardní
doručení D+1 – což znamená že byste měli zásilku obdržet následující pracovní den. Pokud ale Vaše
objednávka spěchá a my nejsme úplně zahlcení lze se samozřejmě domluvit na odeslání tentýž den.
Pokud máte zvolen osobní odběr můžete si zakázku vyzvednout bezprostředně poté, co obdržíte
email o vyřízení objednávky. Ve všedních dnech od 10:00 – 15:30 není ale problém domluvit se na
jiném čase. Vždy vám rádi vyjdeme vstříc.

Obrázek si můžete vyzvednout  na adrese Horova 18a, Brno. Do navigace vložte prosím přímo “ Kvik tisk“, aby Vás navedla správně . Vchod do dvora je přímo z ulice Horova, nikoliv z Puškinovi. Přijímáme jak platbu v hotovosti tak i platební kartou. Pokud si přineste hotovost, vemte si s sebou prosím co možná nejpřesnější částku, nedržíme na pokladně velkou hotovost.

My k uchycení používáme hřebíky nebo hmoždinku a šroubek. Obraz se pak věší přímo na rám. Jak jsme zmínili výše, kvůli rovnováze je dle našeho uvážení háček nevhodný.

  1. Obraz obsahuje tiskovou chybu
    • Pokud obrázek i s touto chybkou využijete tak od vás budeme potřebovat fotografii této chyby. My Vám pak vzhledem k velikosti obrazu nabídneme buďto částečnou finanční kompenzaci nebo Vám zdarma zašleme nějaký menší obrázek dle Vašeho výběru.
    • Pokud obrázek nevyuzijete je potřeba nám ho zaslat zpět. My vám pak obratem zašleme peníze nebo nový obrázek
  2. Dopravce obraz poškodil
    • Pokud se jedná o ČP je potřeba obrázek vzít na jakoukoliv pobočku ČP a sepsat s nimi reklamační protokol. Nám musíte dát vědět že jste zásilku odevzdali na pobočce a my pak reklamaci podáme systémově. Bude se čekat a ve chvíli kdy reklamaci uznají vám přijde částka za obraz a nám cena za poštovné. Proto při následujícím pokusů už poštovné neplatíte. Na celý proces máme 30 dní od převzetí.
    • Pokud zásilku poškodí DPD je nutné dobře nafotit poškození i obal a vše nám zaslat. My pak s DPD vše vyřídíme. Reklamace však musí být podána do 2 pracovních dnů od převzetí.

Bohužel ne, toto systémově možné není.

Pokud chcete objednávku zrušit, lze toto učinit pouze po domluvě se zákaznickým servisem, který zákazníkovi rovněž vystaví potvrzení o zrušení. Zakládáme si na rychlé výrobě, proto, pokud se rozhodnete rušit objednávku například 3 hodiny po objednávce, může už být pozdě. Stav objednávky a možnost zrušení proto konzultujte na telefonu zákaznické linky. Poslat jednostranný email opravdu nestačí.

Pokud se jedná o zakázkovou výrobu – tedy předměty s tiskem fotografie poskytnuté zákazníkem, tak ne, takové zboží vrátit nelze.

MDF je suprová náhražka dřeva. A v tomto případě neznamená slovo náhražka něco horšího. MDF jsou slisované dřevěné piliny které jsou slepené. Rámy z MDF jsou pevné a na rozdíl od dřeva už nepracují. Takže se nemusíte bát že se vám zkroutí. Za celou dobu jsme nezaznamenali jedinou připomínku co se rámu týče.

Poměr zjistíte jednoduchym výpočtem dle vzorce ZDE

Naše rámy mají šířku 22mm takže minimální spad je 25mm pokud je to ale ve vašich možnostech upřednostňujeme ideálních 30mm

Stačí jednoduchý email s poptávkou na atypický rozměr, který nám trvá stejně rychle jako rozměr standardní. Vše pak spolu vyřešíme po e-mailu nebo telefonicky.

Pokud je objednávka zaplacena převodem, tak na štítku se cena neobjeví. Ve firmě máme zavedený paperless systém abychom přírodě trochu odlehčili. Tudíž fakturu v balíčku nikdy nenaleznete. Pokud ji ale budete potřebovat, tak v emailu o potvrzení objednávky naleznete odkaz pro stažení faktury, kde svojí fakturu naleznete.

Pokud je vaše fotografie málo kvalitní a to buď kvůli stáří nebo díky kompresi komunikátorů- např. messenger , můžeme se pokusit fotografii zachránit umělou inteligencí.
Jak rychle poznat nekvalitní fotografii? Základním vodítkem je velikost souboru- pokud má plnobarevná fotka např. 73 kB, jedná se většinou o nepoužitelnou fotografii pro účely velkoformátového tisku, i když třeba na obrazovce mobilního telefonu vypadá dobře.

Upozorňujeme, že ne všerchny fotografie se podaří zachránit. V takovém případě od nás dostáváte slevu na příští nákup ve výši ceny zakoupené služby “ Záchrana fotografie umělou inteligencí“. Co umělá inteligence umí se můžete podívat zde

Kontaktní formulář

(neslouží na objednávky:)

Pokud jste u nás poprvé a nevíte si rady, připravili jsme pro vás několik jednoduchých návodů ve videoblogu.