Často kladené dotazy

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

V současné době nabízíme dva:

1) Česká pošta– “Balík do ruky” nebo “Balík na poštu”. Implicitně je zvolen balík do ruky, pokud byste chtěli obdržet zásilku na poštu, zmiňte to prosím v poznámce na závěr objednávky.Ceny dopravy máme odstupňované dle výše nákupu:

Do 360,-Kč vč DPH = 99,- Kč

Do 836,. Kč vč. DPH= 130,- Kč

Do 1813,- Kč vč. DPH= 170,- Kč

Nad 1813,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA!

2)Osobní vyzvednutí- Zdarma! Stačí jen v objednávce zaškrtnout osobní odběr a my se na Vás budeme těšit v otevírací době 10:00 – 15:30 na adrese Jana Babáka 11, budova C, Brno. Nebojte se vejít do areálu a hledejte budovu C s nákladovou rampou, vejdete dovnitř na chodbu, pak doprava na schody a v prvním patře se dáte takovou dlouhou chodbou dozadu, po pravé straně najdete dveře s prasátkem . Přijímáme jak platbu v hotovosti tak i platební kartou. Pokud si přineste hotovost, vemte si s sebou prosím co možná nejpřesnější částku, nedržíme na pokladně velkou hotovost. 🙂

 

Kdy svoji zakázku obdržím?

Pokud jsou data v pořádku, vždy odesíláme během následujících 2 pracovních dnů. Naši dopravci mají standardní
doručení D+1 – což znamená že byste měli zásilku obdržet následující pracovní den. Pokud ale Vaše
objednávka spěchá a my nejsme úplně zahlcení lze se samozřejmě domluvit na odeslání tentýž den.
Pokud máte zvolen osobní odběr můžete si zakázku vyzvednout bezprostředně poté, co obdržíte
email o vyřízení objednávky. Ve všedních dnech od 10:00 – 15:30 není ale problém domluvit se na
jiném čase. Vždy vám rádi vyjdeme vstříc.

Kde si můžu obrázek vyzvednout?

Obrázek si můžete vyzvednout každý všední den od 10-15:30h na adrese Jana Babáka 11, Brno. Najdete nás v budově C. Vchod je z nákladové rampy, projdete kolem výtahu dovnitř, pak se dáte doprava na schodiště a nahoru do 2. podlaží. Vydáte se dlouhou chodbou a po pravé straně hledejte dveře s růžovým prasátkem.

 

Na stránkách chybí náhled obrázku a kontrola kvality. Jak si můžu být jistý/á že je obrázek vhodný?

Ano to nám na stránkách sice chybí, ale máme oproti konkurenci jiné postupy. Nepřijde nám vhodné aby něco co je pro Vás osobní posuzoval nějaký automat. Všechny fotografie jsou pečlivě zkontrolovány a posouzeny našima očima. Pokud se vyskytne jakýkoliv problém vždy Vás kontaktujeme. Ať už telefonicky nebo e-mailem. Proto je potřeba pravidelně kontrolovat schránku zda Vám od nás nepřišlo upozornění. Je na denním pořádku že zákazníci píší, protože u konkurence jejich fotografie neprošly přísným sítem kvality. My pak zjistíme že fotografie je naprosto v pořádku a s jejím tiskem nebude žádný problém. Nebojte se zanechat poznámku, že chcete před tiskem zaslat náhled nebo pouze info že je vše v pořádku.

 

Na stránkách jsou pouze rozměry na šířku, ale já mám fotografii, která je focená na výšku. Umíte to?

Pokud máte fotografii na výšku tak také na výšku zůstane. Pokud si to vyloženě nepřejete nebude do fotografie nikdo zasahovat, rozšiřovat nebo ořezávat. Jednoduše řečeno vezmeme rámeček 60x40cm a pouhým otočením z něj máme 40x60cm. Naše rámečky jsou ruční výroba a proto těžiště není vždy na středu a spousta starších domů či bytů nemá úplně rovné stěny. Proto jsou naše rámečky na vyvážení úplně ideální.

 

Vaše rámečky nemají háček jak se dají pověsit na stěnu?

My k uchycení používáme hřebíky nebo hmoždinku a šroubek. Obraz se pak věší přímo na rám. Jak jsme zmínili výše, kvůli rovnováze je dle našeho uvážení háček nevhodný.

 

Jak je to s reklamací?

Zatím máme 2 typy reklamací.

  1. Obraz obsahuje tiskovou chybu
    • Pokud obrázek i s touto chybkou využijete tak od vás budeme potřebovat fotografii této chyby. My Vám pak vzhledem k velikosti obrazu nabídneme buďto částečnou finanční kompenzaci nebo Vám zdarma zašleme nějaký menší obrázek dle Vašeho výběru.
    • Pokud obrázek nevyuzijete je potřeba nám ho zaslat zpět. My vám pak obratem zašleme peníze nebo nový obrázek
  2. Dopravce obraz poškodil
    • Pokud se jedná o ČP je potřeba obrázek vzít na jakoukoliv pobočku ČP a sepsat s nimi reklamační protokol. Nám musíte dát vědět že jste zásilku odevzdali na pobočce a my pak reklamaci podáme systémově. Bude se čekat a ve chvíli kdy reklamaci uznají vám přijde částka za obraz a nám cena za poštovné. Proto při následujícím pokusů už poštovné neplatíte. Na celý proces máme 30 dní od převzetí.
    • Pokud zásilku poškodí DPD je nutné dobře nafotit poškození i obal a vše nám zaslat. My pak s DPD vše vyřídíme. Reklamace však musí být podána do 2 pracovních dnů od převzetí.

 

Všude se nabízejí dřevěné rámy. Co je rám z MDF?

MDF je suprová náhražka dřeva. A v tomto případě neznamená slovo náhražka něco horšího. MDF jsou slisované dřevěné piliny které jsou slepené. Rámy z MDF jsou pevné a na rozdíl od dřeva už nepracují. Takže se nemusíte bát že se vám zkroutí. Za celou dobu jsme nezaznamenali jedinou připomínku co se rámu týče.

Jaký poměr stran má moje fotografie?

Poměr zjistíte jednoduchym výpočtem dle vzorce ZDE

 

Chtěl/a bych potisknuté okraje, ale nejsem si jistý/á že to u mé fotografie půjde.

Někdy je prostě tisk na čelní stranu obrazu nevyhnutelný. Pokud si ale nejste jistí, poslete nám klidně před objednávkou email s dotazem a my Vám rádi poradíme. Někdy je vhodným řešením zrcadlení okrajů, což znamená že vezmeme kousek okraje a zrcadlově ho otočíme tak aby byl zlom přímo na hraně obrazu. Výsledek je perfektním řešením které i krásně vypadá. Vždy je ale lepší se zeptat, odpovídame obratem a vždy najdeme nějaké vhodné řešení.

Chystám vlastní grafiku jakou potřebuji spadavku?

Naše rámy mají šířku 22mm takže minimální spad je 25mm pokud je to ale ve vašich možnostech upřednostňujeme ideálních 30mm

 

Moje fotografie neodpovídá žádnému poměru co s tím?

Stačí jednoduchý email s poptávkou na atypický rozměr, který nám trvá stejně rychle jako rozměr standardní. Vše pak spolu vyřešíme po e-mailu nebo telefonicky.

Obrázek je zasílán jako dárek nechci přiložit fakturu ani nikde zveřejňovat cenu.

Pokud je objednávka zaplacena převodem, tak na štítku se cena neobjeví. Ve firmě máme zavedený paperless systém abychom přírodě trochu odlehčili. Tudíž fakturu v balíčku nikdy nenaleznete. Pokud ji ale budete potřebovat, tak v emailu o potvrzení objednávky naleznete odkaz pro stažení faktury, kde svojí fakturu naleznete.

Start typing and press Enter to search

Nákupní košík

Žádné produkty v košíku.